Saturday, November 13, 2010

takde motip..

yoboseyo chingu nen!

assalamualaikum... kwn2 semua... ^.^
seyes lame gile tk post anything. ak rse lbih 2bulan kot. huhu... sory lame tak menulis (macamlah ade org menanti nk bace blog aku nih?) huhu... tapi walaupun lame aku wat new post, dalam mase 2bln ni, ade jugak orang2 melawati dan menziarahi blog aku yg dh macam pusara yg suram nih...

kalau nak ikutkan hati, banyak benda yg aku tulis dlm blog nih( dalam mase 2bln nih). korg caye tk klu ak ckp dalam Draft ade byk post yg tk di post!! *sila wat reaksi begini: oh my god.. betul ke moon? are u serious?* sume tulis separuh jalan jek.. ermm tak.. actually mostly sempat tulis Title nyer, dan First Line Sentence..

so, ape yg aku cube sampaikan dlm post nih? well tk lain tk bukan ialah betapa malasnye aku meng-update blog. uisshhh... update blog malas, study malas, so ape mauu jadi moon... huhu..

skrg tgh exam week. so sy sedang betungkus lumus bersedia utk berperang di medan pertempuran.... perasaan: sangat takut! this is my final year, still left 2 semesters for me to upgrade my CGPA... impian aku utk dpt 1st Class Honour Degree semacam..... makin kabur.....tinggal 2sem je lg. sempat ke nak naikkan CGPA above 3.5????
hoiiii moon!!!!! p study lah!! ape buang mase lagi!!! dok berangan, mengeluh plak! get F.U.C.K now!

F: fokus U:untuk C: Capai K:Kejayaan
credit to my bb and ejam( his lil bro) yg introduce ayat nih.

selamat maju jaya kawan2 semua!!!! (>.<)

4 comments:

  1. aku la manusia yg dok tunggu2 ko hapted blog moOn..ngee~

    so..jom same2 F.U.C.K...=)

    ReplyDelete
  2. aja: hahaha... ko mmg peminat ak kan... :P
    mizi: oyeh!

    ReplyDelete