Saturday, September 29, 2012

Mati, Hidup Semula.


Assalamualaikum...

Yeah, terasa seperti mati hidup semula. ayat yang paling tepat dan sesuai untuk blog aku ni. Last update pon 11 Januari 2011, sekarang dah 29 September 2012. Tahniah Moon kerana berjaya mematikan blog ini selama hampir 2tahun... "huhh, mati ker hidup ker, emangnya ada orang peduli pasal blog ko? ade aku kesah??" huhu.. okeh sentap jap.. kejap jer, okeh sudah..

tiba-tiba pukul 12malam semalam, aku semacam dapat "hidayah" untuk kembali mengaktifkan diri dalam dunia blog ini.. hmm well actually sebenarnya aku tengah mencari sesuatu yg lain, selain daripada study dan buat thesis. Ohh yer, nak habaq sikit pada yang kenal aku, Alhamdulillah aku dah grade dari USM pada September 2011.. dan Alhamdulillah sekarang dah sambung belajar lagi, Master in Science (planning studies), kat mana? kat USM lagi.. "again? USM lagi??" yerr saya sangat sayangkan USM... Syukur untuk segala rezeki Allah. :)

harapannya, dengan kembalinya saye dalam dunia blog, dapatlah jadi pelepas tekanan sepanjang belajar di sini... serius, situasi masa belajar degree dulu sangat2lah berbeza dengan sekarang... and honestly it had changed me alot. nanti, Insyallah aku update lagi tentang hal bolajar ni..

sekian sahaja pembuka kata untuk tahun ini, semoga aku dapat terus istiqomah untul terus menulis. http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment