Sunday, May 16, 2010

new blog, new diary, new life, HEY I AM NEW HERE~

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, akhirnye aku mule jgk buat blog nih. Permulaan nak mulakan sesuatu memang susah yer.. kalau tak diPaksa, tak gerak2 jgk la jadinya... huhu.
kenape aku mula nak menulis blog nih? actually sebelum ni aku pernah buat blog,a few years ago lorr.. lame sangat dah, sampai tak ingat ape namanya lagi. Dah lame diabaikan... :P Tapi aku harap sangat kali ini blog ini aku dapat jaga n continue buat sampai aku terdaya nak menjaganya. Insyallah.. Ohh yer!! berbalik kepada soalan tadi, kenapa aku nak menulis blog nih? Well, thanks to Dayah Dahari my bestfren ever. :) Last week aku menyembang dengan die through YM dan aku ceritakan masalah2 aku... Aku ada mengeluh kat die yg sekarang ni susah untuk kite cari kawan yang betul2 kite dapat berkongsi cerita bersama, aku ni pulak jenis yg susah nak cerita kat orang kalau dalam masalah. So die suggestkan kat aku supaya buat blog...
jadi kalau aku marah ke, sedih ke, happy ke, tapi tak nak cite dengan sesiape, bolehlah aku tulis dalam blog nih. ^_^ hihi.. thanks Dayah for the encouragement. i Love U. :)

Sue B Pictures, Images and Photos


itu saja sebagai pembuka kata... X.o.X.o..



Life Quote Pictures, Images and Photos

2 comments:

  1. 1st komen dr b.. heheh.. bila bole than blog ni

    ReplyDelete
  2. haha... ayat die tkleh laa kn.. soklan yg mencengkam jiwe. tgk la slame mane yg ku mampu. :P

    ReplyDelete